Marieke in Noorwegen

Filmpjes


De filmpjes zijn nu te zien, onder het kopje video's !

Reacties

Reacties

Natasja en Ronald

Hej hej Marieke

Hur är det med dig?
Wat heerlijk om je verhalen te lezen en ook zo herkenbaar. Als ik dat allemaal lees en de foto's zie dan denk ik, wat doe ik hier in Nederland? Wat is Scandinavië toch mooi...Zoveel ruimte, het gevoel van vrijheid. Maar ja...Natasja moet toch zo nodig voor de klas staan in een lokaal van 7 bij 3 met 35 kinderen haha. Maar het blijft toch altijd kriebelen hoor. Vandaag kregen Ronald en ik een bos bloemen uit Johannisholm met een lief kaartje erbij en dat doet toch wat met je. Maar het is mooi als je op vele plekken familie en vrienden maakt, dan kun je nog eens op bezoek gaan joh!
Goed om te lezen dat het goed met je gaat en dat je het naar je zin hebt. Heel anders dan Johannisholm geloof ik he?"
Als je weer in Nederland bent gaan Ronald en ik lekker voor je koken in ons nieuwe huisje. We zijn bijna klaar. Gezellig weer bijkletsen en dan kun je ons alles vertellen over je avontuur. Wij zijn benieuwd.
Heel veel succes daar. Ga zo door, jij komt er wel!

Lycka till

Jette stor kram

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!