Marieke in Noorwegen

klatre! / klimmen!

Reacties

Reacties

paparie

He, en boven op eigen kracht. Fantastisch, volgens mij heb je niet alleen de berg, maar ook jezelf hier bedwongen. Ik doe het je in ieder geval niet na hoor.

mieke

Lieve Mariek, je bent weer thuis!! Terug van een prachtige tijd in Noorwegen. Fijn dat we je konden volgen via je weblog, bedankt voor al je mooie verhalen en de foto- en filmreportages!! De rest krijgen we nu live te horen en te zien.
Eén ding weet ik zeker: ik kan heel trots op je zijn als ik hoor wat je daar in het hoge noorden allemaal hebt gepresteerd, soms met angsten die je uiteindelijk toch hebt overwonnen, gewéldig hoor!!

Liefs, mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!